Брюссель Қазақстан, Қырғыстан, Тәджікстан, Түркменстан мен Өзбекстанның 15 университеттерінде және 4 еуропалық университет- Болгария, Италия, Португалия және Люксембургте білім беруді жаңғырту жобасына қол қойды. Қазақстаннан жобада Инновациялық Еуразия университеті, Алматы технологиялық университеті, Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, сонымен қатар Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрлігі қатысады. Жобаның бастамашысы және үйлестірушісі - Ресейдің Русе қаласында, ірі ауқымды жобаларды басқаруға шамамен 20 жылдық тәжірибесі бар Болгария. Жобаның негізгі мақсаты Орталық Азиядағы жоғары білім беру жүйесін жаңа технологияларды қолдану арқылы жаңғырту болып табылады. Русе университеті білім беру жүйесінің цифрлық келешекке инновациялық ақпараттық компьютерлық білім беру технологиялары тұжырымдамасын сонымен қатар білім берудің цифрлық трансформациясы бойынша Ұлттық бағдарламаның жобасын ұсынады. Русе университетінің инновациялық білім беру технологияларын енгізу бойынша нұсқаулық жобаның мақсаттарына бейімделіп, орыс және ағылшын тілдеріне аударылады. Интернетте пайдалану үшін берілген нұсқаулықтың интерактивті мультимедиалық нұсқасы жарияланады.
Әр университетте Русе моделі инновациялық білім технологиялар Орталықтары құрылады-//ciot.uni-ruse.bg/.Сонымен қатар келешектің оқу залдары да болады. Цифрлық трансформация білімі Еуропалық Комиссияның цифрлық экономика мен қоғам өкілі Мария Габриелдің аутуы бойынша Еуразиялық комиссияның басымдылығы болып табылады.
Инновациялық Еуразия университеті оқытушыларға инновациялық білім беру технологиялары мен оқытушылар үшін дидактикалық модельдер бойынша онлайн режимінде біліктілікті арттыру курсын ашты.
Бағдарлама Орталық Азиядағы жоғары білім беруді жаңа технологиялар арқылы модернизациялау (HiEdTec) жобасына сәйкес жасалған. Қазіргі жағдайда серіктес елдердің және үйлестірушілердің инновациялық білім беру технологияларын қолдану тәжірибесі мен білімі ең өзекті және өзекті болып шықты. Курста студенттерге жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесін цифрлық ұрпаққа бейімдеу тұжырымдамасы және біліктілікті арттыру курсының бағдарламасы ұсынылды.
Семинарда біз мұғалімдерді онлайн режимінде сабақтар өткізуге, бейнематериалдар әзірлеуге және оқыту кезінде әр түрлі Web-2.0 қызметтерін қолдануға үйретеміз. Біздің үйлестірушілерімізге: Русен университетінің профессоры Ангел Смрикаровқа және материалдарды ұсынғаны үшін Татьяна Смрикароваға және Азия университеттерінің жобаға қатысуын ұйымдастырғаны үшін алғыс білдіреміз.
Зерттеуші, курс әзірлеушісі - PhD докторы Дария Болатовна Абыкенова
Erasmus+ бағдарламасының «Higher Education in Central Asia through New Technologies» (HiEdTec) жобасын іске асырудың екінші жылында жауапты сәттерінің бірі келді. Бұл білім беруді цифрландыру жағдайында аралас және қашықтықтан оқыту үшін ИнЕУ тренерлері мен тьюторларын* оқыту.
ИнЕУ инновациялық білім беру технологиялары орталығының жанында қашықтықтан университеттің 10 белсенді оқытушысы - тренерлер даярланды, олар білім берудің сандық буынға бейімделуі жағдайында инновациялық білім беру технологиялары мен дидактикалық үлгілерді пайдалану саласында 100 тьюторды оқытады. Әр түрлі саладан келген жаттықтырушылар пәнді оқыту ерекшеліктерін ескеретіндей таңдап алды: олар-педагогтар, биологтар, информатика, машина жасаушылар, экономистер, Е-Learning мамандары. 8 сәуірде тьюторларды*оқыту мәселелерін талқылау бойынша тренерлерге арналған ұйымдастыру семинары өткізілді. Келесі аптадан бастаймыз!
Біліктілікті арттыру үшін Русе университетінің (Болгария қ.) виртуалды кітапханасына кіру мүмкіндігі бар. Сонымен қатар Қазақстанда оқыту ерекшеліктеріне сәйкес материалдармен толықтырылатын жеке платформа //online.ineu.kz әзірленді.
Университет студенттерін қашықтықтан оқытуға толық көшу жағдайлары оқытушылар мен студенттер үшін жаңа қиындықтар мен мүмкіндіктерді анықтады. «Үздіксіз» қашықтықтағы екі апталық тәжірибе көрсеткендей, оқытушының білім беру процесіне мұқият дайындық қажет, бұл ақпараттық өнім ретінде студентпен кез-келген әрекеттесуді тіркеуді талап етеді. Тәлімгерлер арасында осындай дағдыларды дамыту үшін біз Эразмус + бағдарламасы бойынша Орталық Азиядағы Жаңа технологиялар (HiEdTec) жобасы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткіздік. Сабақтар Zoom-та өтті. Материалдар //online.ineu.kz платформада орналастырылды. Қашықтан оқыту мәселелері және білім беру жүйесін сандық ұрпаққа бейімдеу мәселелері қарастырылды. Студенттер интерактивті және виртуалды тақта құралдарын, бұлтқа негізделген оқыту және тесттер құру қызметтерін, виртуалды бөлмені, бейнеконференциялар құралдарын, қызықты презентация жасау чиптерін, бейне дәрісті қалай жазуға және оны жариялауға, толығымен қашықтықтан және аралас оқытуды ұйымдастырудың әдістерімен, сонымен қатар ерекшеліктерімен танысты. қашықтықтан білім беруде жобалық жұмыстарды орындау. Біз желіні ұйымдастыруға тырыстық, қашықтықтан оқыту мәселелерін талқылауға және курстық материалдарды оқуға шақырамыз. Бай виртуалды кітапханаға ашық қол жетімділікті біздің құрметті серіктестер, Русе университетінің (Болгария) жобалық үйлестірушілері ұсынды. https://hiedtec.ecs.uni-ruse.bg/ сайтына кіріп, виртуалды кітапхананы нұқып, содан кейін сізді қызықтыратын тақырыпты таңдап, оны нұқу керек. Қашықтан оқытуға арналған нұсқаулық біздің порталда бар: https://www.youtube.com/watch?v=k77C9B-MS28&feature=emb_logo Егер бұл ресурстар сіз үшін жұмыс және жаттығу үшін пайдалы болса, біз қуанамыз!
2020 жылғы 20 сәуірде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің on-line кеңесі өтті. Кеңеске вице-министр М. М. Дәуленов, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаментінің директоры А. Ж. Тойбаев, Қазақстанның жоғары оқу орындарының ректорлары қатысты.
Отырыстың күн тәртібі шеңберінде Инновациялық Еуразия университеті «соқыр» бағалау әдісімен білім алушылардың білімін бақылауды ұйымдастырудағы өз тәжірибесін таныстырды. Біздің университет республикада алғашқылардың бірі болып осы әдісті енгізді. Бұл әдістің ерекшелігі, біріншіден, пән оқытушысы жазбаша емтихан өткізуге қатыспайды; екіншіден, жазбаша жұмыстарды бағалай отырып, пән оқытушысы осы жұмыстың кімге тиесілі екенін білмейді; үшіншіден, оқытушы мен студенттің қарым-қатынасы байланыссыз сипатта болады және жеке кабинеттен тыс шықпайды.
Бұл әдістің артықшылығы-оның білімді бағалау жүйесінің ашықтығын арттыруға және университеттік ортада сыбайлас жемқорлыққа қарсы климатты нығайтуға бағытталуында.
ИнЕУ тәжірибесін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің on-line кеңесіне қатысушылар оң бағалады. ИнЕУ ұсынған тұсаукесері (презентация) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің арнайы порталында жарияланады.
Алғаш рет «соқыр» бағалау әдісі 2019-2020 оқу жылының қысқы емтихандық сессиясы аясында сынақтан өтті, бұл университет жұртшылығына, ал одан әрі республикалық БАҚ – та үлкен қызығушылық тудырды.
«Хабар 24» телеарнасының сюжеті:
ИнЕУ баспасөз қызметі
Автор: ақпараттандыру басқармасының бастығы Дария Болатқызы Абыкенова
2020 жылдың 18 мамырында жоба зерттеушілері ОШ мемлекеттік университеті (ОШ қ., Қырғызстан Республикасы) ұйымдастырған «Цифрландыру дәуіріндегі халықаралық қатынастар, әлеуметтік-экономикалық және гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері» атты Халықаралық ғылыми-теориялық конференцияға қатысты. Пленарлық отырыста Д. Б. Абыкенова қашықтықтан оқытуға көшкеннен кейін Қазақстан Республикасының Жоғары білім беру саласындағы өзгерістер туралы айтып берді. Инновациялық Еуразия университетінде қашықтықтан оқытуды енгізу тәжірибесі қырғыз әріптестеріне көрсетілді. Қашықтықтан оқыту түріне көшу оқу үдерісін ұйымдастыруға ықпал етті. Техникалық және ұйымдастырушылық мәселелер туындады, олар тез және сапалы шешуге тура келді. Білім алушылардың реакциясы және оқытудың жаңа түрін қабылдау бірқалыпты емес екені анық. Осыған байланысты білім алушылар мен оқытушылар құрамы арасында сауалнама жүргізілді, оның нәтижелері одан әрі оқуды ұйымдастыру кезінде ескерілді. Жалпы қашықтықтан оқыту түріне көшу сәтті деп санауға болады.Сондай-ақ Erazmus+Бағдарламасының «ҚАЗАҚСТАНДА ӨНЕРКӘСІПТІК АВТОМАТТАНДЫРУ және РОБОТОТЕХНИКА ҮШІН ДУАЛДЫ БІЛІМ БЕРУ / DIARKAZ» жобасын жүзеге асыру туралы мәселе талқыланды. Бұл жоба 2020 жылдың қаңтар айынан бастап орындалып келеді, жобаның негізгі нәтижесі Павлодар қаласының өнеркәсіптік кәсіпорындарымен тығыз ынтымақтастықта оқытудың дуальді технологиясын қолдану арқылы оқыту жүзеге асырылатын "Автоматтандыру және робототехника" жаңа білім беру бағдарламасын әзірлеу болып табылады. Жоба Сербия, Германия, Австрияның серіктес елдерінің шетелдік жоғары оқу орындарымен ынтымақтастықта жүзеге асырылады. Жоба туралы толығырақ: //ineu.edu.kz/mezhdunarodnoe-sotrudnichestvo/418-diarkaz.html
Студенттерді қашықтықтан оқытудың толық енгізілуіне байланысты оқытушылардың инновациялық білім беру технологиялары мен дидактикалық модельдерді қолдануға қажетті жүйелі дайындығы болды. Сондықтан университетте профессор-оқытушылар құрамының біліктілігін арттыру курстары ұйымдастырылған. «Ақпараттық технологиялар» кафедрасының меңгерушісі А. Ж. Асаинова Қазақстанның сандық буынына білім беру жүйесін бейімдеу концепциясымен анықталған дайындық мазмұны туралы айтып берді. Бұл тұжырымдама Erazmus+бағдарламасы бойынша «Жаңа технологиялар (HiEdTec) арқылы Орталық Азиядағы жоғары білімді жаңғырту» жобасын жүзеге асыру шеңберінде шығармашылық ұжыммен құрылды. Толығырақ келесі сілтеме бойынша танысуға болады: //ineu.edu.kz/mezhdunarodnoe-sotrudnichestvo/52-hiedtech.html
ИнЕУ-де интерактивті техникамен жабдықталған инновациялық білім беру технологиялары орталығы құрылды. Бірақ, карантинге байланысты оқыту желілік ұйым принципі бойынша онлайн форматта өтті. 10 нұсқаушы (жаттықтырушы) дайындалды, олар өз кезегінде 10 оқытушы-лекторларды оқытты. Осылайша, көптеген оқытушылар қамтылды. Конференция тыңдаушылары ИнЕУ-де оқытушыларды оқыту тәжірибесіне қызығушылықтарын білдірді, белсенді сұрақтар қойып, оң пікір қалдырды.
Орталықтың негізгі мақсаты жәрдемдесу болып табылады:
АКТ-ға негізделген инновациялық білім беру технологияларын (АБТ) белсенді және тиімді пайдалану арқылы білім беру жүйесін цифрлық ұрпаққа бейімдеу;
университеттің ұлттық, еуропалық және әлемдік білім беру кеңістігіндегі орнын қамтамасыз ету.
Орталықтың мақсатын іске асыру келесі міндеттерді шешуге негізделеді:
инновациялық білім беру технологияларын университет жағдайларына бейімдеу арқылы оларды игеру;
АБТ, оның ішінде виртуалды білім беру үлгілерін жеке дәрістер, курстар, семинарлар және т. б. көмегімен көпшілікке тарату.;
университетте пайдаланылатын АБТ сарапшылық топтарына, ұлттық және халықаралық деңгейдегі ресми қонақтарға және т. б. ұсыну.;
қаладағы және облыстағы бастауыш және орта мектептерде АБТ трансфертіне ықпал ету;
АБТ енгізудің нақты пайдасын ашатын зерттеулер жүргізу;
АБТ және дидактикалық үлгілер саласында тәжірибе және озық тәжірибелермен алмасу үшін академиялық желіні дамытуды қамтамасыз ету;
университетте қашықтықтан оқыту технологиясын дамыту және сүйемелдеу;
АБТ және дидактикалық үлгілер каталогын пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы заманауи әзірлемелермен сандық технологияларды пайдалана отырып толықтыру.