ИнЕУ » Международное сотрудничество » Қазақстанда өнеркәсіптік автоматтандыру мен робототехника үшін дуалды білім беру / DIARKAZ
Қазақстанда өнеркәсіптік автоматтандыру мен робототехника үшін дуалды білім беру / DIARKAZ
Қазақстанда өнеркәсіптік автоматтандыру мен робототехника үшін дуалды білім беру / DIARKAZ
Жоба коды: 609757-EPP-1-2019-1-RS-EPPKA2-CBHE-JP
Орындау мерзімі: 15.01.2020-14.01.2023
Жобаның басты мақсаты:
Қосралы білім беру енгізу арқылы өндірістік автоматика және робототехника саласындағы бакалавр бағдарламасын Қазақстанның үш жоғары оқу орнында әзірлеу, енгізу, тестілеу және растау: М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университетінде, Павлодар Инновациялық Еуразиялық Университеті және Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-технологиялық университеті.
Жобаның міндеттері:
Қосарлы білім беру технологиясын қолдана отырып, білім беру процесінде өнеркәсіптік компаниялардың қажеттіліктеріне сәйкес оқу жоспарларын жасауға және түзетуге ықпал ету.
Оқытудың нақты қажеттіліктерін анықтау және қосарлы білім беру технологиясының бөлігі ретінде практикалық жаттығулардың мазмұнын жасау үшін сала мамандарын тарту.
Серіктестіктің оқытушылары мен қызметкерлерінің мерзімді практикалық машықтануына мүмкіндік жасау арқылы университеттерде қосарлы білім беру бағдарламаларында көп жылдық тәжірибесі бар ЕО елдерінің озық тәжірибелерін тарату және енгізу.
Кәсіпорындарда практикалық сабақтарды кезең-кезеңімен өткізуге көмектесетін құралдар мен үлгілер жасау.
Бейтарапталған оқу жоспарларын, қажетті құралдар мен оқу материалдарын тестілеу және бағалау арқылы жоғары білім берудегі қосарлы білім беру технологиясының барлық мүдделі тараптар үшін артықшылықтарын көрсету.
Практикада интеграцияланған қос парадигмада (Қазақстан жағдайында) енгізу үшін қолданыстағы бакалавриат бағдарламаларын өзгерту және қайта құру әдістемесін жасау.
Басқа оқу орындары мен кәсіпорындарға қосарлы білім беру технологиясын ұсына отырып, нәтижелерді үнемі қолдануды қамтамасыз ету.
Жобаның нәтижелерін тарату және Қазақстанда қосарлы жоғары білім беру бағдарламаларын құруды ынталандыру.
Жобаның жұмыс тобының құрамы:
жоба жетекшісі - э.ғ.к. Кадырова А. С.
байланыс жөніндегі жобаның менеджері - филол.ғ.к. Алиясова А. В.
зерттеуші (дуалды оқыту технологиясы бағыты бойынша) - э.ғ.к. Кашук Л.И.
зерттеуші (зерттеу сапасына жауапты, жұмыс берушілермен байланыс) биол.ғ.к., Комардина Л.С.
зерттеуші, әзірлеуші - пед.ғ.к. Салий Т.М.
жоба нәтижелерін таратуға жауапты зерттеуші, вебсайт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі Бокаева М.С.
Дуальді жүйе-бұл кәсіпорындар мен білім беру ұйымдарының тығыз өзара іс-қимылы негізінде білікті қызметкерлерді даярлаудың ерекше нысаны. Дуальді білім беру жүйесі бойынша оқытудың негізі кәсіби білім беру ұйымдары базасында теориялық дайындықты біріктіру және тікелей кәсіпорында практикалық дағдыларды алу болып табылады.
Өкінішке орай, оқу орталықтары тек теориялық дайындыққа көп уақыт бөледі, ал практикаға оқу жоспарының 10% күшінен бөлінген. Нәтижесінде колледждердің, техникумдар мен университеттердің түлектері өндіріске түсіп, өзін дәрменсіз сезінеді. Жұмыс берушіде өз кезегінде, бірде уақыт, не үшін ресурстарды қалыптастыру үшін практикалық дағдыларды.
Бұл мәселені шешу жолы-дуалды оқыту (ЕҰ). Дуальды оқыту дегеніміз не? Ол қандай мақсаттар мен міндеттерді көздейді?
Бұл жүйе екі бағыт бойынша-теориялық және практикалық маманды дайындауды көздейді. Оқыту уақытының 1/3-і колледжде базалық білім алады,ал 2/3 — білім беру кәсіпорнында іс жүзінде маңызды білім алады.
Басты мақсат-өндірісте базалық жұмыс дағдылары қалыптасқан білікті және сауатты түлекті дайындау, техникалық және бейіндік білім беру жүйесінде МДҰ қазақстандық моделін әзірлеу.
Ағымдағы жылдың басынан бастап Инновациялық Еуразиялық университеті М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті кіретін «Өндірісті автоматтандыру және робототехника саласындағы бакалавр бағдарламасын әзірлеу, енгізу, тестілеу және тексеру» халықаралық білім беру жобасының мүшесі болды (diarkaz.kineuprojects.kz) және Жәңгір хан атындағы университеті.
Осы жобаның мақсаты осы саладағы қазіргі олқылықтарды толықтыру және компаниялармен және басқа да мүдделі тараптармен ынтымақтастық арқылы Қазақстанда халықаралық бағдармен қосарланған оқытудың тұрақты бағдарламасын әзірлеу (бағдарлама бағдарламалар жүзеге асырылатын елдердің мекемелерімен ынтымақтастыққа негізделетін болады) және осы салада көшбасшы болу болып табылады. Батыс Азия аймағындағы IAR.
Жоба оқытушыларды даярлау, бағдарламалық қамтамасыз ету мен кітаптар сатып алу, университеттер арасындағы ынтымақтастық, сондай-ақ академиялық емес серіктестермен ынтымақтастық және білім мен тәжірибе беру арқылы осы мақсаттарға жету үшін қажетті адами және инфрақұрылымдық әлеуетті жаңғырту үшін негізді қамтамасыз етеді. ИАР кең ауқымды қолдану саласында жақсы дайындалған мамандар экономикалық және әлеуметтік даму үшін үлкен маңызға ие. Қазақстанның үш ірі мемлекеттік университеті мен академиялық емес серіктестерінің бұл жобаға қатысуы ұлттық деңгейге айтарлықтай әсер етеді, ал бағдарлама елдерінің серіктестері Жоба мақсаттарына жылдам және табысты қол жеткізу үшін қажетті тәжірибе мен ноу-хау ұсынады. Жоба нәтижелерінің тұрақтылығы ұлттық және өңірлік деңгейлерде тұрақты ықпал етуді қамтамасыз етеді.
Инновациялық Еуразия университетінде "Автоматтандыру және робототехника бойынша мамандарды дуальді оқыту" (Erasmus + (DIARKAZ)) жобасының қатысушылары - Алмагүл Жаякова, Дария Болатқызы Абыкенова, Татьяна Михайловна Салий, Мунира Сәдуақасқызы Бокаева "Сименс" компаниясының сандық өндіріс бойынша тобының жетекшісі Данис Набиуллинмен кездесті.
Кездесу барысында жаңа білім беру бағдарламасы егжей-тегжейлі талқыланды, Автоматтандыру және робот техникасы бойынша түлектер ие болуы тиіс құзыреттіліктерге түзетулер енгізілді, студенттер үшін қандай перспективалар, ашылуда және компаниямен өзара іс-қимыл жасаудың қандай форматтары келешекте мүмкін.
Бүгінгі таңда университеттердің қуатты теориялық базасы бар. Дегенмен, мансабын, әсіресе автоматика және робототехника саласында дамытуды жоспарлаған түлек үшін өз саласындағы практикалық дағдылар туралы ойлану керек. Білім беру ұйымдарымен серіктестік бағдарламалар студенттерге тиісті тәжірибе мен нақты еңбек жағдайларын түсінуге мүмкіндік береді.
2020 жылғы 23 сәуірде Инновациялық Еуразия университетінде Интернетте өткен «ХХІ ғасырдағы ғылым және білім: еуразиялық кеңістіктегі даму серпіні» V Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясында «Индустриалды автоматтандыру және дуалды білім беру» жобасын іске асыру мәселелері. Қазақстандағы робототехника / DIARKAZ ». Ғылым, білім және қоғамдағы цифрлық технологиялар секциясының жұмысына 32 адам қатысты, оның ішінде университет мұғалімдері, мектеп мұғалімдері, магистранттар мен студенттер, Павлодар, Нұр-Сұлтан және Алматы студенттері.
Секциялық отырыстың негізгі спикері - т.ғ.к., Алматы энергетика және байланыс университетінің профессоры. Д.Гаукеева, «SiTraining» ЖШС директоры Ақшолпан Көпесбаева. Бірыңғай құзыреттілік орталығы туралы баяндама жасады және университет оқытушыларын ынтымақтастыққа шақырды.
Секция модераторы, PhD докторы Дария Абыкенова ИнЕУ-де қолданылатын цифрландыру және цифрлық технологиялар туралы әңгімелеп, Siemens-пен мүмкін болатын ынтымақтастық туралы және мүмкіндігінше Қазақстан Республикасындағы автоматика және робототехника саласындағы оқытушылардың бірлескен біліктілігін арттыру туралы егжей-тегжейлі айтып берді.
Тамара Салий мен Алмагүл Асаинова, п.ғ.к., ақпараттық технологиялар кафедрасының доценті «Автоматика және робототехника» атты инновациялық білім беру бағдарламасын ұсынды, жиынтығы осы жылға жоспарланған. Конференцияның онлайн-форматына қарамастан, Қазақстандағы индустриалды автоматика және робототехника үшін дуальды білім беру саласындағы негізгі мәселелерді талқылауға / DIARKAZ, тәжірибе мен ұсыныстар алмасуға мүмкіндік туды.
Ақпараттандыру бөлімінің бастығы Дария Болатовна Абыкенова
13 мамыр 2020 жылы сағат 11.00-де Инновациялық Еуразия университетінде DIARKAZ жобасын зерттеушілердің жұмыс берушілермен онлайн-кездесуі өтті. Жиналысқа «Транстелеком» ААҚ (телефон станцияларын автоматтандыру орталығының жетекшісі Ю.А. Колесник, жоба жетекшісі Алкенева Г.К.), «Дымкоff» ЖК (директор Малышева Елена Евгеньевна) сияқты жұмыс берушілер шақырылды. Желідегі кездесудің негізгі мақсаты - жұмыс берушілерді «Автоматика және робототехника» инновациялық білім беру бағдарламасымен, мамандарды дайындаудағы өзара ынтымақтастық, жұмыспен қамту және ең бастысы дуалды оқытуды ұйымдастыру. Айта кету керек, бұл «Автоматика және робототехника» білім беру бағдарламасы Павлодар облысында бірінші және жалғыз болып табылады. «Ақпараттық технологиялар» кафедрасының меңгерушісі Асаинова Алмагүл Жаяққызы DIARKAZ жобасының мақсаттары мен міндеттері туралы айтып, бағдарламаның мазмұнын толық сипаттады. Біз жұмыс берушілерден аймақтың кәсіпорындарымен дуальды оқытуды ұйымдастыру туралы оң пікірлер мен ұсыныстар алдық. Онлайн кездесудің қорытындысы бойынша одан әрі ынтымақтастықтың перспективалары айтылды. Сол күні сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін жұмыс тобының жеке құрамымен «УПНК-ПВ» ЖШС, отандық кальциленген мұнай коксын өндіретін зауыттың мамандарымен кездесуі өтті. Кәсіпорында дуалды оқытуды енгізу мүмкіндіктері, пәндердің мазмұны талқыланды, оқытуды ұйымдастыру және оқу жабдықтарын алу бойынша ұсыныстар ұсынылды. Кездесуге бас инженер, бас технолог, бас механик, аспаптар бөлімінің бастығы қатысты.
2020 жылдың 18 мамырында жоба зерттеушілері ОШ мемлекеттік университеті (ОШ қ., Қырғызстан Республикасы) ұйымдастырған «Цифрландыру дәуіріндегі халықаралық қатынастар, әлеуметтік-экономикалық және гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері» атты Халықаралық ғылыми-теориялық конференцияға қатысты. Пленарлық отырыста Д. Б. Абыкенова қашықтықтан оқытуға көшкеннен кейін Қазақстан Республикасының Жоғары білім беру саласындағы өзгерістер туралы айтып берді. Инновациялық Еуразия университетінде қашықтықтан оқытуды енгізу тәжірибесі қырғыз әріптестеріне көрсетілді. Қашықтықтан оқыту түріне көшу оқу үдерісін ұйымдастыруға ықпал етті. Техникалық және ұйымдастырушылық мәселелер туындады, олар тез және сапалы шешуге тура келді. Білім алушылардың реакциясы және оқытудың жаңа түрін қабылдау бірқалыпты емес екені анық. Осыған байланысты білім алушылар мен оқытушылар құрамы арасында сауалнама жүргізілді, оның нәтижелері одан әрі оқуды ұйымдастыру кезінде ескерілді. Жалпы қашықтықтан оқыту түріне көшу сәтті деп санауға болады.Сондай-ақ Erazmus+Бағдарламасының «ҚАЗАҚСТАНДА ӨНЕРКӘСІПТІК АВТОМАТТАНДЫРУ және РОБОТОТЕХНИКА ҮШІН ДУАЛДЫ БІЛІМ БЕРУ / DIARKAZ» жобасын жүзеге асыру туралы мәселе талқыланды. Бұл жоба 2020 жылдың қаңтар айынан бастап орындалып келеді, жобаның негізгі нәтижесі Павлодар қаласының өнеркәсіптік кәсіпорындарымен тығыз ынтымақтастықта оқытудың дуальді технологиясын қолдану арқылы оқыту жүзеге асырылатын "Автоматтандыру және робототехника" жаңа білім беру бағдарламасын әзірлеу болып табылады. Жоба Сербия, Германия, Австрияның серіктес елдерінің шетелдік жоғары оқу орындарымен ынтымақтастықта жүзеге асырылады. Жоба туралы толығырақ: //ineu.edu.kz/mezhdunarodnoe-sotrudnichestvo/418-diarkaz.html
Студенттерді қашықтықтан оқытудың толық енгізілуіне байланысты оқытушылардың инновациялық білім беру технологиялары мен дидактикалық модельдерді қолдануға қажетті жүйелі дайындығы болды. Сондықтан университетте профессор-оқытушылар құрамының біліктілігін арттыру курстары ұйымдастырылған. «Ақпараттық технологиялар» кафедрасының меңгерушісі А. Ж. Асаинова Қазақстанның сандық буынына білім беру жүйесін бейімдеу концепциясымен анықталған дайындық мазмұны туралы айтып берді. Бұл тұжырымдама Erazmus+бағдарламасы бойынша «Жаңа технологиялар (HiEdTec) арқылы Орталық Азиядағы жоғары білімді жаңғырту» жобасын жүзеге асыру шеңберінде шығармашылық ұжыммен құрылды. Толығырақ келесі сілтеме бойынша танысуға болады: //ineu.edu.kz/mezhdunarodnoe-sotrudnichestvo/52-hiedtech.html
ИнЕУ-де интерактивті техникамен жабдықталған инновациялық білім беру технологиялары орталығы құрылды. Бірақ, карантинге байланысты оқыту желілік ұйым принципі бойынша онлайн форматта өтті. 10 нұсқаушы (жаттықтырушы) дайындалды, олар өз кезегінде 10 оқытушы-лекторларды оқытты. Осылайша, көптеген оқытушылар қамтылды. Конференция тыңдаушылары ИнЕУ-де оқытушыларды оқыту тәжірибесіне қызығушылықтарын білдірді, белсенді сұрақтар қойып, оң пікір қалдырды.
15 мамыр жұмада жоба серіктесі – австралиялық FH Joanneum университетінің профессоры Х. Хохринер дуальды білім беру бағдарламасын және дуальды оқыту процессін әзірлеу әдіснамасы жөніндегі үшсағаттық вебинар өткізді. Профессор Х.Хохринер өзінің ЖОО тәжірибесіне сүйене отырып, дуальды оқытуды ұйымдастырудың негізгі сәттерін егжей-тегжейлі түсіндірді. Қазіргі сәтте ҚИнЭУ, ИНЕУ және БҚАТУ зерттеушілері «Өнеркәсіптік автоматтандыру және робототехника» білім беру баңғдарламасының жобаларын әзірледі, сондықтан дуальды оқыту процессінің және кәсіпорындармен ынтымақтастық жолдарын іздестіру қазақстандық ЖОО үшін өзекті болып табылады. Австриялық әріптестердің Германия университеттерімен қатар дуальды білім берудің көшбасшыларының бірі ретіндегі тәжірибесі қазақстандық серіктестер үшін өте пайдалы, бірақ әдіс-тәсілдердің барлығы Қазақстан жағдайында қолданыла бермейді. Сондықтан, үш қазақстандық ЖОО жобалаушы топтарының республикада дуалды білім беруді дамытудың өзіндік жолын іздестіру үшін көп жұмысы бар.
7 қыркүйек дүйсенбіде жоба серіктесі – австралиялық FH Joanneum университетінің профессоры Х. ХохринерАвстрияда дуальды оқыту және кәсіпорындармен бірлескен жұмысты ұйымдастыру бойынша екі сағаттық вебинар өткізді. Профессор Х.Хохринер өзінің ЖОО тәжірибесіне сүйене отырып, дуальды оқытуды ұйымдастырудың негізгі сәттерін егжей-тегжейлі түсіндірді. Сонымен бірге, профессор жұмыс барысында қиындықтар туатыны және оларды қалай еңсеруге болатыны туралы бөлісті. Олдуальды оқыту жүйесі және оқытудын өтуі туралы, серіктес кәсіпорындар ЖОО түлектеріне қандай стандарттар қоятыны туралы нақты айтты.Қазақстандық университеттер австриялық әріптестердің тәжірибесін біздің ақиқатымызға сай бейімдеуде.
28 және 29 қыркүйекте 2020 ж. DIARKAZ жобасының қатысушылары LaTFURE жобасы аясында FH Joanneum және DHBW әріптестері ұйымдастырған «Қосарланған жоғары білім беру»тақырыбындағы вебинарды тыңдады. Вебинар 4 модульден тұрды, атап айтқанда: 1. Дуальды оқытудың концептуалды-теориялық негіздері; 2. Дуалды оқытуды жүзеге асыру; 3. Дуальды білім беруде оқыту және оқу; 4. Дуалды білім берудегі сапа кепілдігі және бағалау.
Осы халықаралық мейрам негізінде қарапайым ой жатыр: нақты үш күннің ішінде еуропалық құндылықтар, ұтқырлық артықшылықтары және Erasmus + жобаның нәтижелері туралы сөз айту. Біз де жетістіктеріміз жөнінде айтқымыз келеді.
Осы жылдың басында Инновациялық Еуразия университеті М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлі-экономикалық университеті мен Жәңгір хан атындағы Батыс-Қазақстан аграрлы-технологиялық университетімен бірге Эразмус + бағдарламасының аясында өтетін “Дуалды оқытуды кіріктірумен бірге автоматтандырылған өндіріс және робототехника саласындағы бакалавриат бағдарламасын жасау, енгізу, тестілеу және растау” атты халықаралық білім беру жобасында қатысушы болды.
Біз белсенді түрде шет елдегі әріптестермен бірге белсенді түрде жұмыс жасадық: профессор Мирко Савич, профессор Милан Николич (University of Novi Sad, Сербия), Кристиан Шплеттер (Duale Hochschule Baden-Wurttemberg, Австрия) Біз болашақ жұмыс берішулермен АҰ «Транстелеком», ЖШС «УПНК-ПВ» және т.б. байланыс орнаттық.
Жобаға қатысты жұмысқа пандемия кедергі болған жоқ. Біз онлайн-серіктестікке көшіп, жұмысымызды жалғастырдық. Біздің шет еліндегі әріптестер дуалды оқытуды ұйымдастыру өз ЖОО ішіндегі тәжірибесі бойынша. Біздің шетелдік әріптестеріміз өз ЖОО тәжірибесі негізінде дуалды оқытуды ұйымдастыру бойынша қызықты вебинарлар өткізді.
Бізге және біздің серіктестерімізге әлі де болашақта үлкен жұмыс жасау қажет.
2020 жылдың 5 қазанында Эразмус + апталығы аясында Нови-Сад Университетінің экономика факультетіндегі жобалармен танысу өтті. Келесі жобалар ұсынылды: Еуропалық практикамен кәсіптік білім беру мұғалімдерінің біліктілігін арттыру (ProVET), Сербиядағы жоғары оқу орындарына дуалды оқытуды енгізу (DualEdu), Босния мен Герцеговинадағы жоғары білім беруде дуальды білім беруді жүзеге асыру әлеуетін күшейту (DualSCI), Еуропалық Одақтың ауылшаруашылық саясаты және оның сербиялық аграрлық азық-түлік өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігіне әсері (AgriCom), Бизнес саласындағы жетілдірілген деректерді талдау (ADA), Қазақстандағы өндірістік автоматика және робототехника бойынша дуальды білім беру (DIARKAZ).
Осыған орай студенттерге, профессорларға, ассистенттерге және экономика өкілдеріне алдыңғы жұмыс нәтижелері және болашақтағы жобалық іс-шаралар жоспары ұсынылды.
23 қазан, жұма күні № 3 Басқару комитетінің отырысы өтті. Күн тәртібінде келесі мәселелер талқыланды: дуалды оқыту мәселелері бойынша компаниялардың есебі мен сауалнамасы; Австрия мен Германияның серіктес университеттері ұйымдастырған вебинарларға қатысу; жабдықты сатып алу, сондай-ақ, жоба аясындағы болашақ іс-шаралар талқыланды. Қазіргі эпидемиологиялық жағдайға байланысты барлық жоспарланған сапарлар белгісіз уақытқа шегерілді.
2020 жылдың 21 қазан мен 2020 жылдың 23 қазан арасында Павлодар қаласының (Қазақстан Республикасы) "ЗДОРОВАЯ НАЦИЯ" ҚОҒАМДЫҚ ҚОРЫ Павлодар облысының түлектері үшін онлайн Эдвайзер-көрмесі ұйымдастырылған. Осы алаңда кәсіби бағдарлау жұмысымен спикерлер ретінде Павлодар қаласының колледж бен жоо өкілдері 11 сынып оқушыларымен шынайы уақытта жиналыстарды өткізді. Олардың ішіне Инновациялық Еуразиялық университеті де кірді. Оқушыларға DIARKAZ жобасының аясындағы Автоматизация және робототехника атты жаңа мамандықпен, осы білім беру бағдарламасы бойынша дуалды оқытудың перспективалары мен мүмкіндіктерімен танысу мүмкіндігі болды. Онымен қоса, ИнЕУ спикерлері ERASMUS+ жобасының өзі туралы да ақпарат берген. Үш күннің ішінде көрмені Павлодар облысының барлық аудандарынан келген көптеген түлектер қатысты.
2020 жылдың 30 қазанында Ақпараттық технологиялар мен білім беруді дамытудың XI Халықаралық конференциясы (ITRO 2020) «Михаило Пупин» техникалық факультетінде өтті. COVID-19 вирустық пандемиясының қазіргі жағдайын ескере отырып, конференция барлық эпидемиологиялық шараларды сақтай отырып онлайн режимінде өтті. Бұл жоба тобының мүшелері, профессорлар Элеонора Десница мен Милан Николич үшін онлайн-платформа арқылы конференцияға қатысушылар арасында «Қазақстандағы өнеркәсіптік автоматтандыру және робототехника үшін қос білім беру (DIARKAZ)» жобасын таныстырып, алға бастыруға мүмкіндік болды. Олар жобаны, серіктестерді, жобаның негізгі мақсаттары мен іс-шараларын таныстырып өтті.
2020 жылдың 10 қарашасында Баден-Вюртемберг Кооперативті Мемлекеттік Университеті (Duale Hochschule Baden-Württemberg / DHBW) DIARKAZ жобасының серіктестері үшін онлайн-семинар өткізіп, қосарлы білім беру бағдарламаларын құру және енгізу тәжірибесімен бөлісті. Баден-Вюртембергтің Кооперативті Мемлекеттік Университеті - Германияда өндірістік оқыту мен академиялық зерттеулерді біріктіретін алғашқы жоғары оқу орны, сондықтан ынтымақтастық білім берудің ажырамас бөлігі болып табылатын теория мен практиканың тығыз интеграциясын қамтамасыз етеді. 34,000 студенттері, 9000 серіктес компаниялары және 145,000 түлектері бар DHBW Германияның Баден-Вюртемберг федералды штатындағы ең ірі жоғары оқу орындарының бірі болып саналады. Сондай-ақ онлайн-семинарға DUALSCI жобасының командасы қатысты, оның мақсаты Босния мен Герцеговинадағы академиялық білім мен бизнесті біріктіру болып табылады. Осындай жобаларды іске асыратын университеттермен ынтымақтастық және дуальды білім беруді енгізу саласындағы мамандардың сараптамалық қолдауы қажетті синергетикалық әсер туғызады.
2020 жылдың 12 қарашасында FH Joanneum университетінің профессоры Хельге Хохринер "Арыз беру және құжаттарды қабылдау тәртібі"тақырыбында вебинар өткізді. Ол вебинарға қатысушыларға талапкерлердің әдеттегі жағдайда және пандемия кезінде дуальды білім беру бағдарламасына түсу процесінің барлық кезеңдерін анық көрсетті. FH Joanneum Австриядағы екінші ірі қолданбалы ғылым университеті екенін атап өткен жөн. Мұнда 4600-ге жуық студент оқиды. Қолданбалы университет ретінде олар студенттерге практикаға бағытталған, күндізгі немесе сырттай оқу нысандарын, сонымен қатар пәнаралық бағыттағы бірлескен бағдарламаларды ұсынады. FHJ академиялық білім мен практикалық дайындықты үйлестіреді. Австриялық әріптестердің көп жылдық тәжірибесі қазақстандық серіктестерге өте қызықты, әрі талапкерлерді "Өнеркәсіптік автоматтандыру және робототехника"білім беру бағдарламасына қабылдауды ұйымдастыруда пайдаланылатын болады.
2019 жылы басталған жоғары оқу орындарындағы әлеуетті арттыру жобасының үйлестірушісі ретінде (DIARKAZ), проф. Мирко Савич Орталық Азиядағы E+ Жоғары білім беру (CBHE) әлеуетін арттыру жобаларының әсері туралы аймақтық кластерлік кездесуге шақырылды. Отырысқа Орталық Азиядан 100-ден астам үйлестірушілер мен серіктестер қатысты. Кластерлік кездесуді Өзбекстандағы Erasmus+ (NEO) ұлттық кеңсесі мен Атқарушы Агенттік (EACEA), Еуропалық комиссиямен және Қазақстандағы, Қырғызстандағы, Тәжікстандағы және Түркіменстандағы Erasmus+ ұлттық кеңселерімен бірлесіп ұйымдастырды. DIARKAZ жобасының өкілдері кластерлік жиналыстың екінші күніне шақырылды (20 қараша, 2020 ж.). Еуропалық Одақ қаржыландыратын білім беру саласындағы аймақтық ынтымақтастық туралы презентациядан кейін пленарлық отырысқа қатысушылар COVID-19 пандемиясын оқшаулау кезіндегі жобаларды басқару мәселелерін талқылады. Бұл жаңа ортадағы түрлі стратегиялар мен басқару әдістеріне шолу жасап, қорытынды жасауға жақсы мүмкіндік болды.
ИнЕУ-дегі «Diarkaz» жобасының жетекшісі, академиялық жұмыс жөніндегі проректор Қадырова Ақмарал Сатбекқызы «Ertis» телеарнасының, «Сарыарқа Самалы» газетінің тілшілерімен кездесіп, «HALYQ RADIOSY» тікелей эфиріне қатысты.
2020 жылдың басынан бастап Инновациялық Еуразия университеті Қостанай ( М. Дулатов атындағы ҚИнЭУ) және Батыс Қазақстан облысы (Жәңгір хан атындағы БҚАТУ), сондай-ақ Сербия, Германия және Австрияның үш еуропалық ЖОО қатысатын «Қазақстандағы өнеркәсіптік автоматтандыру және робототехника үшін дуалды білім беру / DIARKAZ» халықаралық білім беру жобасының қатысушысы болды. Басты мақсат-өндірісте жұмыс істеудің негізгі дағдылары қалыптасқан білікті және сауатты түлектерді даярлау.
Журналистермен кездесулерде дуальды оқытуды сапалы ұйымдастыру мәселелері қарастырылды: Павлодар облысының кәсіпорындарында практика үшін студенттерді іріктеу қалай өтуде, дуальды оқыту бойынша тағылымдамадан өтушілерді қандай жұмысшы кәсіптері бойынша даярлау жүргізілуде және кәсіпорын мен білім беру ұйымы қандай іріктеу критерийлерін бекітеді. Ақмарал Сатбекқызы дуальды оқытудың басымдығы неде екенін егжей-тегжейлі айтып берді, студенттер практикадан өте алатын кәсіпорындарды атады және жобаны іске асыру барысында туындайтын қиындықтармен бөлісті.
Халықаралық Университеттердің ынтымақтастығы экономикалық және әлеуметтік даму мақсаттарына қол жеткізу үшін қажетті адами және инфрақұрылымдық әлеуетті жаңғыртуға негіз береді. Осылайша, жақын арада аймақ уақыт сұранысына жауап беретін жаңа буынның білікті мамандарымен толықтырылады.
ИнЕУ баспасөз қызметі (pavlodartv.kz сайтының ақпараты бойынша)
13 қаңтарда, сәрсенбі күні FHJ профессоры Хохриннердің қазақстандық жоғары оқу орындарының дуалды білім беру бағдарламасын әзірлеушілермен кездесуі өтті. Кездесу барысында Қазақстанның жалпыға міндетті білім беру стандарттары және ҚИНЭУ, ИНЕУ және БҚАТУ оқу жоспарларына қатысты мәселелер егжей-тегжейлі талқыланды. Өз кезегінде, FHJ, DHBW және UNS әріптестері 18 қаңтарда кездесу өткізіп, онда қазақстандық әріптестердің оқу жоспарлары бойынша сұрақтар түсіндірілді және № 1 жұмыс пакеті бойынша одан әрі жұмыс жоспары жасалды.
2021 ж. 5 наурызда жобаның Басқарушы комитеті мүшелерінің онлайн-отырысы өтті, оның негізгі мәселелері: Қазақстандағы өнеркәсіптік компаниялар арасында жүргізілген сауалнаманың нәтижелері, ӨАР-да дуальды оқыту бағдарламасын құру, жабдықты сатып алу және т.б.
Қазақстандық серіктестер жұмыс берушілерге сауалнама жүргізудің 25 нәтижесін алды, ол компаниялардың кадрларға қажеттілігін, ӨАР түлектерінің қажетті дағдылары мен құзыреттерін және кәсіпорындардың дуальды білім беруді іске асыру мәселесінде ЖОО-мен ынтымақтасуға дайындығын анықтауға бағытталған. Қазіргі уақытта зерттеуге талдау жүргізілуде.
Профессор Х.Хориннер қазақстандық ЖОО-да дуальды оқытуға арналған білім беру бағдарламаларына сараптама жүргізді, бірақ серіктес кәсіпорындармен оқу процесінің кестесі әлі де егжей-тегжейлі талқылануда.
Жақын арада FHJ, DHBW, UNS және әр академиялық серіктес пен серіктес кәсіпорындар арасында кездесулер өткізіп, компаниялардың рөлін талқылау жоспарлануда.
Өткен аптада DIARKAZ жобасы және университеттің «Индустриалды автоматика және робототехника» жаңа дуальды білім беру бағдарламасы туралы ақпарат тарату бойынша бірнеше іс-шаралар ҚИнЕУ-дің әріптестерімен өткізілді.
Апта ішінде ҚИнЕУ-дің жоба менеджері Моисеенко Олег Викторович, Мансап орталығы және Маркетинг бөлімі №8 және №29 орта мектептерде болып, мектеп түлектеріне білім беру бағдарламасын ұсынды.
12 наурыз, 2021 ҚИнЕУ-де Қамқоршылар кеңесінің отырысы өтті, оның мүшелері - «Орал ЛТД» ЖШС, «Аском и К» ЖШС, «Балтик Контрол КЗ» ЖШС, «АгромашХолдинг» АҚ, «СарыаркаАвтоПром» ЖШС, «Қостанайтранстелеком» АҚ Транстелеком филиалы, «Қазақстан Темір Жолы ҰК» Қостанай магистральдық желі бөлімшесі», «ЕвразКаспианСталь» ЖШС, «Заречное ауылшаруашылық тәжірибе станциясы» ЖШС, «Астық» Элеваторлық жабдықтар зауыты» ЖШС, «Азимут» ЖШС, «Қостанай Мелькомбинат» АҚ, «Қостанай облысы әкімдігінің кәсіпкерлік және индустриалды-инновациялық даму бөлімі» мемлекеттік мекемесі, «Қостанай облысы әкімдігінің мәдениет басқармасы» мемлекеттік мекемесі, «Кәсіпкерлік және ауылшаруашылық бөлімі» мемлекеттік мекемесі, «экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі» мемлекеттік мекемесі. Жоба үйлестірушісі Жанат Ғалымжанқызы Джабасова қамқоршыларға дуальды білім беру бағдарламасын және оны жүзеге асыру аясында компаниялармен ынтымақтастық мүмкіндіктерін ұсынды. Кездесуге қатысушылар DIARKAZ жобасын жүзеге асырудың өзектілігін атап өтті және дуальды білім беру саласындағы ынтымақтастыққа терең қызығушылық білдірді.
Сондай-ақ, 13 наурызда Жанат Ғалымжанқызы М.Горький атындағы гимназияның түлектеріне IAR-ды қашықтықтан таныстырды.
14 сәуірде 2021 ж. Жобаның жергілікті комитеті мүшелерінің онлайн-кездесуі өтті, онда жобаны іске асыру, өткізу және болашақтағы іс-шаралар мәселелері талқыланды.
Отырыстың негізгі нәтижесі модульдік оқыту жүйесін қолдана отырып, дуальды білім беру бағдарламасын түрлендіру туралы шешім қабылдау болды. Қазақстандық университеттер студенттер мен оқытушылардың академиялық ұтқырлығын одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігін қамтамасыз ету мақсатында өздерінің оқу жоспарларына өзгерістер енгізеді.
Сондай-ақ, комитет жабдықтарды сатып алу процесіне, 2021 жылғы 21-22 сәуірдегі GeKaVoc/KAZDUAL конференциясына қатысуға, алдағы ЭҰҚ мониторингіне және оқыту әдістемесі бойынша семинар өткізуге қатысты мәселелерді талқылады.
Instagram-дағы @ineuofpage ресми парақшасында Павлодар облысының және Қазақстан Республикасының басқа да қалаларының мектептері мен колледждерінің түлектеріне арналған Инновациялық Еуразиялық университеттің Instagram парақшасында 13-16 сәуір 2021 ж. аралығында тікелей эфирлер ұйымдастырылды.
14 сәуірде эфирге қатысушылар "Автоматтандыру және робототехника" инновациялық білім беру бағдарламасымен таныстырылды. Нақты уақыт режимінде Мунира Садуакасовна дуальды оқытудың ерекшеліктері мен басымдықтары, осы мамандықтың болашағы туралы егжей - тегжейлі айтып, тікелей эфир тыңдаушыларының сұрақтарына жауап берді.
Қарағанды қаласының Жоғары Политехникалық Колледжі және GeKaVoc консорциумының мүшелері, сондай-ақ Erasmus + KAZDUAL жобасы ТжКБ және жоғары білімге қатысты «Дуальды кәсіби және академиялық білім беруді дамытудың құзыреттілік орталықтары» атты кешенді конференция ұйымдастырды. Оған ATAMEKEN ұлттық сауда палатасы да қатысты.
DHBW (Баден-Вюртемберг Кооперативті Мемлекеттік Университеті, Хейлбронн) және Магдебург Университеті (Отто фон Герике, Германия) бастамасымен ұйымдастырылған KAZDUAL серіктестерімен ынтымақтастықтың басталуын атап өтуге бізді шақырды.
Мирко Савич (Нови Сад университеті, Сербия) біздің Erasmus + DIARKAZ жобамызды таныстыруға мүмкіндік алды, ал Урсула Гез (DHBW Heilbronn, Германия) алмасу мен ынтымақтастықтың синергетикалық әсерін атап өтіп, құттықтау сөзін қосты.
Бірінші күні презентациялар мен пікірталастар аударылды, бұл батыс еуропалықтарға Қазақстандағы орта және жоғары білім беру жүйесінің қазіргі жағдайы туралы көп әсер алуға мүмкіндік берді. Екінші күні корпоративті сектормен бірлесе отырып, құзыреттілікке бағытталған білім берудің қазіргі заманғы жағдайын көрсетуге арналды. Жалпы алғанда, еуропалық білім беру жүйесіне көшу кезінде қазақстандық білім беру жүйесінің мықты жақтарын нығайту маңызды сияқты. Өмір бойы білім алу - дуалды білім беру тұжырымдамасын құру арқылы шешуге болатын жаһандық проблема екендігі айқын болды.
DIARKAZ-дың қатысушы серіктестері дуальды оқыту курстары саласындағы мақсаттарымызға байланысты әр түрлі практикалық мысалдар туралы ақпарат ала алды. Бұл Erasmus + жобасының екеуінің де алға жылжуына ықпал ететіні сөзсіз.
Біз Қазақстандағы ТжКБ және жоғары білім беру жүйесінде дуалды білім беруді құру мақсатында KAZDUAL серіктестерімен одан әрі ынтымақтастыққа үміттенеміз.
DIARKAZ жергілікті комитетінің соңғы отырысында қазақстандық жоғары оқу орындары әр университеттің білім беру бағдарламаларының жобаларын «Робототехникалық жүйелер» бірлескен білім беру бағдарламасына өзгерту туралы шешім қабылдады. Қазақстандық жоғары оқу орындары бағдарламаны әзірлеп аяқтады және ҚИнЭУ-ді қоса алғанда, белсенді қабылдау науқанын бастады.
ҚИнЭУ командасы брошюралар, роллап материалдар, оқу пәндерінің каталогы сияқты жарнамалық материалдарды әзірледі және ағымдағы оқу жылында Қостанай облысының мектептері мен колледждерінің түлектерімен кәсіптік бағдар беру кездесулерін өткізді.
Сондай-ақ 7 маусымда ҚИнЭУ жобасының жетекшісі Олег Моисеенко мен ҚИнЭУ жобасының үйлестірушісі Жанат Джабасова бірегей жоба, "робототехникалық жүйелер" бағдарламасының түлегі Qostanay телеарнасының прайм-таймында алатын жаңа білім беру бағдарламасының өзектілігі мен дағдылары туралы айтып берді.
2021 жылғы 18 маусымда DIARKAZ жобасының консорциумы Инновациялық Еуразия университеті ұйымдастырған дуалды білім беру және оқыту әдістемесі бойынша cеминар өткізді. ZOOM платформасының көмегімен семинарға жоба бойынша серіктестер ғана емес, сонымен қатар Семей, Орал, Қарағанды және Алматы жоғары оқу орындарының өкілдері, Эстония мен Ресейден шақырылған қонақтар, сондай-ақ жұмыс берушілер қатыса алды.
Спикерлер ретінде шетелдік мамандар - профессор Хаген Х.Хохриннер FH JOANNEUM (Австрия), Урсула К. Гез DHBW Heilbronn (Германия), профессор Наташа Папич-Благожевич (Нови-Сада университетінің Бизнес Мектебі, Сербия), доктор Ольга Шмурыгина (Ресей мемлекеттік кәсіби-педагогикалық университеті), сондай-ақ қазақстандық спикерлер Икомбаев Талғат Дюсюмбекович (ИнЕУ) және профессор Моисеенко Олег Викторович (М. Дулатов атындағы ҚИнЭУ) сөз сөйледі.
ИнЕУ-ден жоба жетекшісі, "Өнеркәсіптік инжиниринг және дизайн" кафедрасының аға оқытушысы Икомбаев Талғат Дюсюмбекович және Жоба қатысушысы, аға оқытушы Алгазинов Наркен Кайроллаевич отырыстың модераторлары болды.
Семинарда «Робототехникалық жүйелер» жаңа білім беру бағдарламасын оқу үдерісіне енгізу, күтілетін құзыреттіліктер мен дуальды оқытудың бейімделген әдістері, дуальды білім беру жағдайында мамандарды даярлау технологиялары туралы тақырыптар талқыланды.
18 маусым 2021, Нови-Сада университеті, "Михайло Пупин" техникалық факультеті, Зренянин, Сербия.
2021 жылдың 18 маусымында "Михайло Пупин" техникалық факультетінде «Инженерлік менеджмент және бәсекеге қабілеттілік - EMC 2021» XI халықаралық симпозиумы өтті. COVID-19 вирусының пандемиясының қазіргі жағдайын ескере отырып, конференция барлық эпидемиологиялық шараларды сақтай отырып онлайн режимінде өткізілді.
Бұл жобалық топ мүшелері, PhD профессорлары Элеонора Десница және PhD Милан Николич үшін конференция қатысушыларына «Қазақстандағы өндірістік автоматика және робототехника саласындағы дуалды білім беру» (DIARKAZ) жобасын онлайн-платформаның көмегімен таныстыруға және ілгерілетуге тамаша мүмкіндік болды.
Олар жобаны, серіктестерді, жобаның негізгі мақсаттары мен негізгі іс-шараларын ұсынды.
Германиялық академиялық алмасу қызметінің (DAAD) қолдауымен жұмыс істейтін GATE-Germany неміс университеттерінің халықаралық университеттік маркетинг консорциумы біздің жобамыз туралы «Country Profile Kazakhstan» бөлімінде мақаласын жариялады.
Жоба туралы ақпарат және оның қызметінің нәтижелері әлемдік академиялық қоғамдастықта кеңінен таралғаны қуантады.
БҰЛ ЖОБА ЕУРОПА КОМИССИЯСЫНЫҢ ҚОЛДАУЫМЕН ҚАРЖЫЛАНДЫРЫЛАДЫ. БҰЛ ЖАРИЯЛАНЫМ (ХАБАРЛАМА) ТЕК АВТОРДЫҢ КӨЗҚАРАСЫН КӨРСЕТЕДІ, АЛ КОММИСИЯ БАР АҚПАРАТТЫ КЕЗ-КЕЛГЕН ЖАҒДАЙДА ПАЙДАЛАНУ ҮШІН ЖАУАП БЕРМЕЙДІ.