Павлодарлық мұғалімдердің арсеналындағы STEM-skills
Павлодарлық педагогтар жаңа білімді Инновациялық Еуразия университеті — STEMulation қабырғасында жүзеге асырылған жобаның арқасында алды. Алты ай оқыды. Қорытынды конференция: «Аймақтағы STEM-білім беруді дамытудың үздік тәжірибелері мен перспективалары». Оған қаланың 43 оқу орнының 68 оқытушысы қатысты
Онлайн конференцияда ИнЕУ оқытушылары да, қала мектептерінің мұғалімдері де сөз сөйледі. Информатика, математика, химия және робототехника сияқты пәндерді интеграциялау тақырыбында барлығы сегіз баяндама ұсынылды. Инновациялық Еуразия университетінің ректоры қатысушыларға құттықтау сөз сөйледі.
- Павлодар - Қазақстанның өнеркәсіптік астанасы, сондықтан осы жоба барысында біз сіздермен бірге пысықтаған қажетті skills - бұл біздің оқушыларға қажет нәрсе. Және біз барлығымыз жақсы түсінеміз, бұл бүгінгі күні өзекті кәсіптер болып саналады, олар ғылымдар тоғысында. Мен STEM-жобаның төрт саласынан алған біліміңізді тәжірибеде қолдана аласыз деп үміттенемін, - деді ИнЕУ ректоры Анастасия Алиясова.
Инновациялық Еуразия университетінің STEM-жобасы Павлодар қалалық білім беру бөлімінің қызығушылығын тудырды. Өзара ынтымақтастықтың келесі кезеңі STEM-білім беру тақырыбына арналған ауқымды қалалық ғылыми-практикалық конференция болмақ.
- Инновациялық Еуразиялық университетке біздің оқытушыларымызға осы жобаға қатысуға мүмкіндік бергені үшін алғысымды білдіргім келеді. STEM - дің төрт бағыты бойынша жүйелі, функционалдық білім алу және іс жүзінде өзін жобаның қатысушылары ретінде сезіну, - деп атап өтті Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинетінің меңгерушісі Галина Шиндлярская.
STEMulation жобасының жаттықтырушыларының бірі жаратылыстану ғылымдарының магистрі, ИнЕУ аға оқытушысы Мунира Боқаева болды. Оның мамандануы-математика. Сондықтан баяндама тақырыбы «Математика STEM-құрушы пән ретінде» болды.
- Математика жаратылыстану-техникалық блокта Инженерия, Ғылым, технология немесе химия саласында зерттеу қызметімен айналысатын мектеп оқушылары үшін өзіндік құрал болып табылады. Мұнда Математика делдал ретінде де, құрал ретінде де әрекет етеді, сондықтан математика мұғалімдеріне келесі функция жүктеледі: біз бағыттаушылармыз және біздің пән STEM пәндерін алға жылжытудың өзіндік қақпасы болып табылады,-деп атап өтті Мунира Боқаева.
Конференция қорытындысы бойынша STEM-білім беруді енгізу бойынша үздік тәжірибелер компендиумы шығарылады.
ИнЕУ баспасөз қызметі